Aldrig nöjd.

Jag vill hitta rätt men ser bara fel!
Jaha nu är helgen över...Fort fort fort fort. Ja men jag är ledig hela veckan. Yeah! Sen jobbarj ag påsk istället :P Men va fan. Jag får påsk ägg iaf och påsk mat också för den delen. 2 gånger på en dag. Nu harj ga lyckas se Hajar som hajar utan att somna efter 3 försök ;). Jisses vilken tid de kan ta. Pizza, läsk, godis, glass och snart dip o morötter och jag vill bara ha mer..
Aldrig nöjd - Veronica Maggio
Blå container - Jakob Hellman
Jag har hittat allt man kan tänka sig i en blå container fann jag dig. De bästa i mitt liv har varit gratis.
Jaha vad ska man fördiva tiden med nu då? Pappa den sega har ju inte tagit fram trampolinen. :/ jag vill hoppa NU! Och jag vet att du vill de också erkänn nu? Pucko nu ger jag upp. Ibland är jag störd så är de bara. Men de är härligt skönt att va de. Super hjärna på er..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback