Förlåt jag har inte så mycket tid just nu...

Jaa okej helgen har varit och den gick super snabbt!?

I fredags jobbade jag till 21.00 sen åkte jag hem och såg på film med mamma och Hanna för att sedan gå och lägga mig ganska tidigt skulle nämligen upp och jobba.

I Lördags jobbade jag 8-15.00 sen åkte jag hem och fixade mig för att sedan åka vidare. de vankades kräftskiva i ishallen. Jag hade en nykter helgmen alla andra var fulla och glada. Vidare till Trosa där de var bartömning och skumparty. Jag körde med full bil och super glada människor i. Följde med in på tullen en sväng och mycket folk man kännde igen. Nästan bara Gnesta.! :P Ja men somsagt de var skumparty och när skumet kom då åkte jag hem hade ingen lust att bli blött och full med skum. Åkte en sväng till en liten fest i gnesta  trevligt. sen blev de sängen för att jobba på söndagen också 12-20 =).

I Söndags blev de jobb som sagt fick åka till Trosa och gå på marknaden. Sen när jag slutat hyrde jag film : Se upp för dårarna. Fantastiskt bra! Sen sova för jag var helt slut.

Idag  trodde jag att ja skulle vara ledig? Men södertuna ringer och jag kan inte säga NEJ. Så nu blev de jobb ikväll igen 16-22.. Suck! men nu måste jag plugga och äta.

sen är de jobb hela veckan men en ledig helg äntligen!
Tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback