Jag har inte tid med att någon ska försöka förstå mig.

Ja helgen har varit.

Fredag : Södertälje för att köpa matematik bok hitta också två toppar. Sen fiska kräftor hela kvällen/natten med Sofia, David, Emma och Victor. Vi fick ca 40 st. Förta gången för mig. De var roligt. Men lite strul under själva kvällen. Men de var inte vårt fel :P

Lördag:  jobbade morgon. Vi grilla ute vid Klämingen sen slutade jag. :) Senare på kvällen åt vi våra egna svenska kräftor hemma hos Sofia. Några fler denna gång då. Trevligt som alltid. Tack för kvällen.

Söndag : Sov till tio sen åt jag frukost på Humbles med Emma och Victor de kändes väldigt vuxet. Men oj så gott. Sen jobbade jag 13 - 21. Nu är jag hemma och ska inte göra någonting. Imorgon är jag ledig

bra. =0)

Om du lysnade skulle du kanske förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback