Jag, Helena, Daniel och Marcus.

 Igår var jag hemma hos min faster och mina kusiner en stund på kvällen för att lämna lite kläder som Anci skulle låna. Blev kvar där en stund då dom bjöd på glass med bär! Efter de tog jag svängen förbi Helena 21.15.. Observera då att jag var kläd i träningskläder och hade städat huset. Där bestämms att vi ska dra till Nyköping eftersom de är kanerval och lill lördag.  Åker hem och byter om men klockan är mycket och så god tid har man ju inte. Men väl klar så kom vi iväg.!

Satt på ett ställe först sen vidare till Lotsen där de var mycket folk tro de eller ej.
Jag körde eftersom jag skulle jobba 8-15 idag. Kom hem 02.45 Så idag är jag lagom seg :P Haha Men de är smällar man får ta.
Vi kände bara för att göra något spontant och resultatet blev riktigt bra. En trevligt kväll med alla möjliga männsikor verkligen alla typer.

Här är bilder från kvällen!

    

    Fråga mig inte vem de är!

   

   

   

   

NJUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback