dettar är mitt beslut

och jag står fast vid de. Att nu måste de få ett slut. En ny början. Jag längtar. Ser fram emot de. Jag har nu kommit fram till mitt beslut. De är en lättnad. Att äntligen veta.  Att våga börja om.  Veta att dom jag har omkring mig finns kvar. De vet jag. Alla ni som står mig nära jag vet att ni stöttar mig och att ni finns här. Jag uppskattar de mer än ord kan beskriva.  Tack! Steget blir då lättare att ta. Men jag har vetat länge att jag velat ha något nytt. Men då var steget förs stort. Jag var feg. Jag ångrar de nu. Fler saker ångrar jag men inget man kan göra nu. De är för sent.
Jag har hamnat i samma spår och inget nytt sker. Förändring är vad jag ser framemot samtidigt som jag älskar att ha de som jag har de nu.  Men vissa dagar vill jag bara på de.

Nej nu har jag dragit ner tillräckligt med djupa ord. Nu blir e jobb i flera dagar efter mycket ledigt.
24 timmars pass fredag/Lördag
8 timmar Söndag
24 timmar måndag/tisdag.

Ja ni ser rätt min julafton blir på jobbet. de känns sådär. hade gärna varit hemma med släkten ätit julmat, väntat på tomten och öppnat packet. Men jag får fira jul på morgonen med familjen. Då blir de julfrukost och presenter. :) Sen är de jag och Biskopen som firar ihop. Lite julmat blir de nog och kanske någon present då mé? vem vet.
Jag lääängtar lite till julafton att få öppna presenter och äta julskinka. Mumsen.
Sen är de äntligen juldagen. !! Allt är fixat. Kläder och alkohol allt som behövs! Jag vill bara dansa, dricka och lyssna på musik. Röja helt enkelt. Gala är temat  och Emma S har varit snäll och lånat mig en jätte vacker klänning i färgen lila. Ingen färg jag vanligen brukar använda. men detta blir snyggt. till detta hade jag tänkt mig färgerna svart o silver.

Nyårs temat för min del blir blått, silver och svart... Men måste dock höra vad dom andra töserna ska ha på sig. Men oj de är ännu en dag att se framemot.


Slut med strunt tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback