Ge mig nåt som tar mig någonstans..


Även idag var jag ledig. Lång ledig heter de. Nu börjar jag tröttna och de var tur att jag tog ett extra pass imorgon kväll. Har pysslat lite i stallet och malt min matematik för att någon gång  bli klar.  Ungefär så ser mina lediga dagar ut. De blir inte mer fart. Jag nöjer mig med de.
Lyssnar just nu på musik som gör mig glad. Musik som får mig att tänka till vad jag vill. Jag vill inte göra de här mer. Jag hoppas på en förändring nu. Förändring du är välkommen! Men jag vet att bara jag kan förändra. De ska jag göra  =0) Tänker inte leva med tanken om jag gjorde... Jag gör de. Jag ska förverkla de jag vill.  Har peppat mig länge nu och äntligen känns de inte jobbigt. !! De här är vad jag vill.

Just nu drömmer jag konstiga drömmar. Inte mardrömmar. Bara konstiga drömmar. Verkliga drömmar. Dom får mig att vakna om nätterna och mitt hjärta slår för fort och de känns som om de ska hoppa ur bröstet. Dom är inte äckliga på något sett. Så jag vet inte varför jag vaknar med panik? De har hållt på i närmare 2 veckor nu. Och jag minns dom flesta. Det känns verkligen som verkligheten när jag vaknar. Varför?
Jag hoppas de avtar snart....

Mer bilder...

    

    

    

    

    

 

De kommer mer en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback