Lördag och jag är hemma...

ser totalt död ut och jag känner mig ganska seg.

igår var de Pillans dag de firade vi med våfflor, glass, godis och Vin. Champang skåla vi i också. De blev ganska mycket för min del?
Var inställd på utgång men så blev de inte. vart kvar i Gnesta. De dög.

Har idag gjort klart alla julklappar var uppe i stan och fixade allt med E o V.

Imorgon ska jag upp o jaga med min far. Äntligen!  De var han som fråga mig om jag inte kunde följe med.Imorgon kan jag också och jag är nykter ikväll så jag är absolut inte bakis imorgon. Sen är det dags för julbord på taxinge slott. MUMA!
Sen åker jag till Norge med tåget från Gnesta. Kommer hem på måndag kväll/natt. Nejjj jag tror jag ska kolla lite på tv. Idag är verkligen alla borta?! Men tv blir bra.

Bilder från helgens förfest kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback