Miserable at best - Mayday Parade

Gud de är så mycketj ag egentligen bör göra.. Men jag orkar bara inte? Slutade vid 10.00 idag åkte hem och bara hade de skönt vid tv.
När jag vet att så mycket bör göras?
Imorgon jobbar jag också 7 - 15.  Gnanska okej tid.
Sen börjar helgen. Jag är ledig. Men den är redan full bokad? Så otroligt mycket ska göras. Sen helt plötsligt är de jul? Men då ska jag inte vara hemma. Jag är på jobbet.  När ska jag hinna planera allt? Mer tid vill jag ha. Ge mig.
På lördag ska jag göra klart de sista jag har kvar på julklapparna. då är de äntligen de klar.
Imorgon blir Pillan 20 år. =0) Grattis!
 
På söndag ska jag äta julbor med Farfar, Mamma, Pappa, Hanna och Birgit ska bli gott hoppas jag.
Ikväll ska jag på en träff. :0) Men bli inte oroliga de är med Madde. Haha.

Igår fick vi julklappar på jobbet. Jag fick tre olika fotkrämer, en ljuslyckta och 2 flisfiltar. De var ju inte illa nu när jag skriver de? Har nu berättat för alla på jobbet hur de blir efter jul. Dom tog de bra. =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback