Över.

Nu är julafton och juldagen över.
Jag gick o blev förkyld och ont i ryggen. Men synd att klaga.
Julafton belv de paket o julfrukost. Sen ett snabbt besök hos min faster som fyllde 40 år. Vidare till jobbet för att äta julamt o jobba natt. Biskopen stanna kvar till halv elva för att jag skulle slippa vara ensam. Tack.
Jobbade till 15.00 igår vidare till min faster IGEN. för att planera till helgen.
Åkte hem fixa, fixa o fixa... Ner till Virre o Emms för att börja dricka. Fixa hår o smink där.  Vidare till elektron för stora Pigghajgalan. Blev fotograferad  och gick in i biosalen för att galan skulle dra igång.
Nominerad til Årets Kompis blev jag. :) Men vann gjorde en annan.
Dans, mer dricka och fylle mat och sen runt halv 4 var jag hemma.  Idag blev de lång sovmorgon sen singstar med Emma. Att jag inte vann är förkylningens fel ;) Haha. Nu laddar vi inför nästa resa. Fjällen.!

 Tove o Fredric vann pris igår
Sofia o Max fick också pris. :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback