Vi hjälps åt att komma dit vi vill!

Idag har jag fixat alla julklappar utom 1. Äntligen är de klart och den sista ska jag ta mig tid att fixa nästa helg då jag är ledig. Men nu ska jag orka slå in alla klappar.

Gick upp 6.00 idag? När jag är ledig? bra gjort.

Så mycket jag ville ha själv idag men jag höll i mina pengar och köpt bara två tröjer.. Kanske inte så bara men bra för att vara jag. Hitta även världens finaste skor. Men dom var för dyra för min plånbok. Blä! Nu ska jag tröst äta  godis och försöka glömma dessa skönheter... Men förmodligen kommer jag inte kunna glömma dom, de slutar nog med att jag köper dom trots att min plånbok är tom. =0) De brukar sluta så..
Nu ska jag fixa mer till julen, städ, julklappar, baka och även till efter julen behövs fixas.
Tack för vissat intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback