Hanni Panni

172389-20
Så här skönt skulle jag vilja ha de :D. Nu har jag precis kommit hem från träningen. Jobbigt jobbigt. Jag gick 5 km innan träningen också. Gud va seriös jag har blivit! eller blivit var att ta i kommer att bli säger mna nog :P Men JAg ska nog inte säga för mycket. Hanna som känner mig vet att de kommer rinna ut i sanden.. Just de jag har lovat att ägna en tanke till Hanna som jobbar idag! Jag vet att de är jobbigt ibland men du vet när pengarna kommer in på kontont då är de roligare! Mycket roligare! Nu när du ska till Piteå och raggga då vill du ju kunna bjuda på en drink eller två ;) Moahaha. Nej herre gud va jag flummar nu. Men Hanna iaf jag sänder dig en tanke!
Snart helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback