Musik.

Eftersom jag är super mega dålig på datorer fixar jag ingen musik själv till datan. :) Utan jag får allt fixat till den. Så jag slipper. De tackar jag Och säkert Hanna också för. Tack!.
Här kommer iaf lite bra musik.

Heartbeats - The knife
Falls Apart - Hurt
Live Forever - Oasis
Slide - Goo Goo Dolls
Nine million bicycles - Katie Melua
You and med - Lifehouse
Today is a goog day - Anna Ternheim

Några få av alla bra låtar. Nu ska jag gå och lyssna på min ipod. :D Och sen bär de visst av till Nykvarn? Inte för att jag hittar dit precis. Ska hjälpa pappa med något. Sen är de träning idag eller ikväll. Tur att man är ledig så man kan vila upp sig ;)
2 km på 10? Jag måste ta tid nu.. Hur ska jag annars lyckas?
de kommer nog mer.. Senare.
Pillan, Madde o Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback