...

Only you - Joshua Radin



idag var jag i Stockholm. Ville ha lite saker till helgen. Jag hitta två utav dom + ett armband som passade! Men sen ville jag även ha skor och en jacka men de hitta jag inte?! Då blev jag arg och sur och åkte hem. Haha. Vill alltid hitta de jag är ute efter med en gång  gör jag inte de vill jag inget hellre än hem. men som sagt lite saker fick jag med mig hem. Ett par jeans som var på rean, men de fanns ingen prislapp på just de paret jag tog, hon i kassan fråga om dom  va på rea och de var dom ju. Hon tog fel pris och jag fick dom 100 kr billigare. Men de såg jag inte förrns jag åkte hem :D Spara pengar!  Sen en vit tröja med knappar ett brunt armband och ett par trosor. Ja de var nog allt jag fick med mig hem. gjorde inte alls av med mycket pengar. Bra Elin!
Imorgon börjar jobb veckan.


Nu har jag blandat shots till helgen också. Turkiskpeppar och Blåfisken! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback