Ge mig ett liv och lite sol :)

Campingen, Peace and love, Borlänge

Någon prasslar i tältet och ett lågmält samtal hörs.
Tjej 1 (argt): Faaan, min herpes håller på att blomma ut!
Tjej 2: Ajdå?
Ännu mer prassel hörs.
Tjej 1 (elakt): Den ska SPRIIIDAAAS!!!



Utanför Åhlens City, Stockholm

Två killar ~25 står och spanar på folk.
Kille 1: Shit! Shit, där, ser du den där tjejen som står där borta?
Killen pekar på en lite större tjej.
Kille 2: Jaa, ja jag ser henne.
Kille 1: Ja! Det var hon jag låg med i helgen! Shit!
Kille 2 börjar skratta jättehögt, men han slutar tvärt när han märker att kille 1 kollar konstigt på honom.
Kille 2 (harklar sig): Så? du skojade inte?
Kille 1: Nej!



Gröna linjen, Stockholm

Två märkbart berusade fyllon i mogen ålder samtalar smärtsamt högt på tunnelbanan.
Fyllo 1: Alltså fästingar? jag HATAR fästingar. Myggor, huggormar, getingar, jag kan ta dem? Men fästingar? fy fan!
Fyllo 2: Mm jo?
Fyllo 1: De fyller ju inte ens någon funktion i det där? ekologiska systemet.
Fyllo 2: Ja, det är ju som vi då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback