Imorgon

Skulle jag ha varit ledig hela dagen.. Men nej de vissar sig att jag får jobba natten.
Så de blir några ganska jobbiga dagar framöver. :P
torsdag: 15.30 - 03.00
Fredag: 8.00 - 15.00
Lördag: 15.00 -03.00
Söndag: 8.00 - 15.00
Men ja de blir ju lite pengar till hösten iaf. =0) Idag åt jag middag hemma hos Emma och Victor gott och trevligt var de. Alltid roligt att komma bort och slippa äta själv. Jag hänger där nästan alltid nu. Stackars dom! Men men dom ska få hänga hemma hos mig när jag flyttar de lovar jag.



   
   
Jag vill :
*Ha sol
*Julafton eller annat tillfälle att få något :P
*Börja rida igen
*flytta
* ha mer pengar
* och mycket mycket mer..

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag vet hur det känns (jobbtider alltså). Man får se det positiva i det hela, Pengar! Ha ha. Trevligt att hitta dig här förresten. Hoppas allt är bra annars. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback