Jag kan inte sluta ta!

Hatar du mer än tre personer? nej!
Har du någon gång försökt ta ditt liv? Nej ska nog inte göra de heller?!
Hur många hus har du bott i? Två
Vilka är dina favorit-skor? Mina svarta lack skor
Har du fällt krokben för någon? Oj för många gånger
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? Sluta skolan föra året :) Så inget ämen denna termin.
Äger du en Britney Spears CD? Nej, eller jo en singel som jag vann på Liseberg för många år sen.
Har du någonsin spytt bland folk? Nej jag gömmer mig alltid så ingen märker något.
Säg något du alltid tänker på? Gud vad jag vill ha GODIS!
Vilket stjärntecken är du? Vattuman
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? O de måste nog vara vikingarna. :P
Sommar eller vinter? Båda!
Har du någonsin örfilat någon? Jo min lilla syster o kanske 2-3 till . Jag är ond!
Är du för förlåtande? Måste alltid förlåta även om de inte var mitt fel!
När grät du senast? Minns inte?
Har du kallat din lärare för mamma? Nej de tror jag inte
Är du nöjd med ditt liv? Ja än så länge.
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?Svårt. Kissa mitt namn i snö?
Vad är klockan när du svarar på detta? 22.01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback