Sön 22/7

Jag städade altanen på morgonen. Plocka russin och pommes från golvet eftersom vi haft matkrig! Sen var de så otroligt fint väder. Självklart blev de stranden men ingen höjdar värme i vattnet. Men sol var de gott om.
Mot kvällen hade jag en lite träff med min härliga Madde. Som de var allt för länge sen jag träffa.
Kö på motorvägen gjorde att vi missa den bio (eller tiden vi tänkt)  men som tur var gick den 40 min senare också.
Vi såg tranformers den var helt klart bra. Skit bra! Framförr allt en bio film. Jag o Madde bara njöt och skratta. De kommer väldigt mycket bra filmer nu. Måste bli bättre på att gå på bio. Nu när de är regn hela tiden kan man ju faktiskt unna sig lite bio besök :)

Idag har jag jobbat och de var lite segt att gå upp då klockan var mer än den skulle när jag gick o la mig.

image340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback