Kul måste alla ha ;)

Två tjejer ~18 står vid ingången där en kvinnlig vakt kontrollerar vilka som släpps in. Den ena tjejen ser märkbart nervös ut.
Vakten: Hej tjejer, ni är arton va?
Tjej 1: Javisst, vi är arton!
Vakten: Bra! Ha en trevlig kväll!
Tjej 2 (mycket eftertänksamt): Näe, jag är 17?
Vakten (ser smått chockad ut): Jaha? då måste jag tyvärr be er att gå.
Tjejerna lämnar långsamt området.

En mamma och hennes dotter ~4 sitter på vårdcentralen. Dottern går runt bland de som sitter och väntar och leker tebjudning.
Dottern: Te eller kaffe?
Alla spelar med. När dottern gått runt och frågat alla så går hon tillbaka till sin mamma.
Dottern (till mamman): Och vad ska du ha? Öl eller?

Tre tjejer ~15 sitter och pratar om figurerna de fick i sina Kinderägg.
Tjej 1: Har ni sett hans frisyr?!
Tjej 2: Vadå har han hår?
Tjej 3: Han har ju typ hår över hela kroppen!
Tjej 2: Ja, det har han ju.
Tjej 1: Men jag menade det på huvudet, det ser ju helt konstigt ut!
Kille ~14 (vänder sig om mot tjejerna): Pratar ni om mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback