Film, chips o dip.

172389-29 Ja tränat har jag verkligen gjort idag. Först en låååång promenad och sedan ishallen. Idag trodde jag seriöst att jag skulle börja blöda näsblod för att jag tog i så mycket. Men ingen annan tyckte att jag gjorde de?! Fan har ni aldrig sett mig slita? 
Så idag tyckte jag att chips o dip var tillåtet. Mums! Har redan sett en film bara två kvar. En ikväll och en imorgon.
Sen har jag Eragon kvar också. Den verkar grym! :D Måste se, måste se! JAg har verkligen börja komma in i film världen nu! Jösses de trodde ni aldrig! Neej men de är sant! Imorgon blir de fika och jag ska stå för fikabrödet! HaHa. Ni vet aldrig vad ni får! Kanske jag orkar baka? Trampolinen ska fram imorgon innan dom åker.
Puss o hej från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback