Här kommer lyckan för hundar som oss.

Dagen var seg och tiden gick allt långsammare. Sekundvisaren ville inte flytta och inget tycktes hända. Mobilen vart tyst och msn dött. Inget intressant att läsa eller någont bra tvprogram ingen film kvar som jag inte redan sett. Ja helt enkelt en ruggigt seg dag som aldrig tycktes gå mot slutet. Söndagar är dom alltid seg och otroligt tråkiga? Turen kom och Pillan o Madde skulle till Arena o moffa i sig eftersom dom var bakis som små husdjur. Klart man hänger på en sådan här seg och otrligt tråkig söndag. Dock åt jag två bitar på pizzan och ville bara spy sen. Jag tror nog vi alla tre ville de. Vi utbyte lite skvaller om tiden då vi varit ifrån varandra och mycket itressanta saker kom upp :) Hem till Pillen och moffa ännu mer men nu chips, dip o morötter men aptiten försvan under den brutalt blodiga filmen vi såg. Och nu sitter jag här med min otroligt datatekniska pappa och känner ett VÄLDIGT starkt behov av kläder, smycket, skor, alkohol o dans. De bara måste jag göra något åt! En ledig måndag kan inte spenderas bättre än med shopping och fest får lov att stå på helgens lista. Vad som helst bara dans o Rosa panten ingår ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback