Balettakademin

Idag har jag jobbat sen åkte jag till Siba och köpte äntligen en kammmmra :0)  Sen hem för att göra ingenting. då ringer en jobbar kompis till mig och fårgar om jag vill följa med upp till stockholm för att se på förberedande danslinjernas avsluitningsföreställning. Klart man vill hänga med då. Så de var bara hem byta om och sen iväg med henne och hennes familj. Flickorna som dans var grymt bra ocg de är kul närm an även känner igen någon som dansar :) Så de blev inte en tråkigt hemma kväll då hela familjen skulle iväg på middag utom jag ;) hahah Jaa de är svårt att förstå jag vet.  Nops nu vill jag börja med balett men jag skulle inte ha en suck jämfört med dessa otroligt duktiga flickor. Balett, jazz och modern dans :)
Hanna nu är de inte lååångt kvar för dig! :P Pirrrr i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback