Jag klarar mig aldrig ensam.

image80
 Jaa ibland blir jag så rädd. De är ändå tre år av mitt liv?! Jag vet inte om jag klarar de. men jag måste ge de ett försök. :)
Nej nu ska jag gå upp och läsa lite i min bok, Chatarinas dröm, för att få upp minnet med nya ord och lite kunskap eventuellt. Kan ju behövas. Känner mig helt tommmmmm på de just nu. Kan man få en snabb kurs i hur skolan var? Känns som om jag glömt allt jag hade. De kommer gå bra! Ja, de kommer de! =0)

Det har sagts till mig att jag har allting man kan ha
Det har sagts till mig att jag har givits någonting
Någon gåva av nåt slag så klart att jag har

Men det här är bara en start för

Jag vill ha mera, ge mig lite mer
Kan jag få mera nu när ingen ser, nu när ingen ser ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback