Tjuvlyssnat.

Vakten (till kille): Legitimation tack.
Killen räcker över legitimationen. Vakten kollar på kortet och tittar sedan killen bestämt i ögonen.
Vakten: När är du född?
Killen: 1985.
Vakten: Och mer?
Killen: Oj? Det glömde jag kolla?



En kille lägger upp en dosa snus på rullbandet.
Kassörskan: Jag behöver legitimation, tack.
Killen: Jag har inte det med mig, tyvärr?
Kassörskan: Då kan jag inte sälja det till dig är jag rädd.
Killen: Okej, jag hämtar det och kommer in lite senare.
Kassörskan: Okej.
Killen går ut ur butiken.
Man ~35 (som stod bakom killen i kön): Tror du att han kommer tillbaka?
Kassörskan: Nja, med tanke på att han hade en avslutningströja där det stod ?Vi slutar nian? så tror jag inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback