Följer dig hem...

FREDAG!

Slappar på hög nivå här hemma för att jag ska jobba senare idag. Hela natten för att vara ärlig. 
Börjar 14.30 på kvällskvisten ska jag iväg med några på dans. Mysigt. Sen tillbaka till jobbet o sova. Jobbar till 15.00 så man kan i de stora hela säga att detta är en jobbar helg. Eller har jag fel? Glömde nämna att söndagen också består av arbete. Men nu ska jag sluta tråka ut er med mina arbetstider. Men de är nästa det ända som händer nuförtiden?
Igår var jag med Mamma o Hanna till Södertälje för mamma skulle hämta ut några biljetter. Vi gick lite i affärer men jag köpte BARA ett hårband, spray och hårspännen. För just nu är inte min ekonomi så bra. Om jag ska ha råd med alla julklappar som måste inhandlas snart.Man hinner ju få en lön innan. Men man vill ju fortfarande kunna leva?
Hitta massa fina tunikor som jag ville ha men jag stog emot och sa till H o M att detta är vad jag vill ha i julklapp!!!
Min lista utökas hela tiden.? Kommer jag aldrig bli nöjd? Eller har jag ingenting här hemma?
verkar som om allt saknas :P

Sitter just nu och lyssnar på Säkert. Tar mig snart i kragen och börjar göra något vettigt bara de att jag inte har lust.  Ingen lust alls. Måste göra mat till min matlåda också. Lutar åt pasta med pastasås. eller så kanske mamma får komma med mat till mig? -Nej så lat ska jag inte va!


Jag vill ha snö! NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback