Instruktioner för en omvänd vilja

En ledig dag har åter igen passerat ur livet som många andra dagar. Morgon dagen skulle bestå av 3 timmars möte men lite extra tid skadar inte. Så de blir ett pass till 21 istället. Jag har ändå inget bättre för mig.
Som jag skrev i gårdagens inlägg skulle jag göra matematikprov idag. Ett kapitel som jag personligen tyckte var lätt eftersom jag gjort all matematik för mig själv.
Åkte dit utan att ha gjort klart kapitlet tänkte göra provet ändå eftersom jag vill bli klar så fort som möjligt.
Jag klara de! Tur var väl de. annars kommer jag aldrig lyckas höja betyget. Men fan att man ska vara så slarvig.? Mina slarv fel gjorde att betyget blev lägre. Nöjd är jag ändå då jag inte gjort allt. :) Nu ska jag börja med Ekvationer.Tjoooooo!

I natt ska jag till Nyköping också. Hämta folk. Eller folket är min syster. Haha =0)
Jag vet då inte om de är någon idé att gå och sova eller om jag kanske ska vara uppe.
Hoppas jag kan övertala mamma att  äta hamburgare påvägen för jag är hungrig!

image550

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback