Jag älskar mitt meningslösa liv.

Söndagen är över och framför mig har jag en arbetsvecka. Startar veckan med att jobba natt. Trevligt! Sen blir de jobb ända till fredag. Alltså varje dag, hör och häpna de är väldigt sällan jag jobbar en hel vecka :P
Man har ju ett soft jobb som många skulle kalla de. Men ibland blir även detta slitigt. Tro mig de är sant. Nu ser jag lite på Sagan om ringen bara för att jag tycker den är sååå bra. Men kommer nog sluta med att jag strunat i slutet för att sova.
Nops man kanske skulle fortsätta och kolla? Har även sett film med e o V som vanligt på söndagar. Jag hänger där för ofta. Jag kanske får ta och flytta in snart? =0)  Nej ni kan va lugna. jag ska inte flytta in där.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback