Jag har just kommit på...

att jag vill göra något annat.
Har varit fullt upp hela helgen har därför inte haft tid med skrivning här.  Men de går nog ingen nöd på dom få läsare jag har. Dom som läser är ändå med mig under helgen. Så dom vet redan.
Nu sitterj ag här i min ensamhet och äter chips för att jag är värd de. Har städat med mamma (nästan) hela dagen och under helgens tuffa schema har jag inte unnat mig så mycket gott som man burkar/Ska.
Så nu sitter jag här med mina lantchips o njuder för fullt.

Som sagt de belv utgång både fredag o lördag inte vanligt för att vara mig men så blev de nu. Nästa helg kanske de blir lungt någon dag..Vi får se.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen sen ska jag lägga mig på soffan o pilla mig i navel eller kolla tv. Jag ska inte lyfta ett finger. Eller just de, jag har lovat att hjälpa till med middagen. De var så de låg till. För att mamma tycker att jag måste lära mig :P Men jag håller kankse med henne.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback