Nu dukar vi upp här hemma.

Snart är de dags att duka upp långborden i vårat vardagsrum. För olika middagar/Fester/Julafton m.m.... Och jag bara längtar.! Jag missar dock julbordet här hemma och tomten då jag bor på Platåvägen just för natten :) Men jag får ju lite julklappar av familjen på morgonen då vi äter julfrukost.
Men lite synd att missa traditionen 25 st och full fart.
Men mycket ska ske innan jul. Har redan två julbor inbokade.
12/12 - Jobbet julbord
16/12 - farfar, Birgit o familjen ska äta.
Sen blir den nog mycket mer än så. Nu är jag sugen på lussekatter med Julmust !
Dags att göra klart matten tills imorgon? ska ju skriva ett prov då. Skiiit!

Nu blir de musik och matematik för hela slanten innan sängen. =0/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback