Redan över?

Helgen går verkligen fort! var tog den vägen?
Ja igår åt jag middag hos Emma o Victor :0) Mycket trevligt och gott. Emma lagade Max betala. Jag bara flöt med.
Drack lite och åkte till Nykvarn. Åkte hem tidigt inte för att de var tråkigt absoluti nte. Jag tror ni vet anledningen ni som behöver veta =0) Sov över hos Emma o Victor för att jag inte kom hem. De är jobbigt att bo på landet. Klar jag kunde ju tagit taxi men va fan.! Skönt sov jag och idag åt vi frukost sen åkte jag med Hanna till Södertälje för att handla vinterjacka. Hanna hitta en vinterjacka och jag köpte en skidjacka. Sen köpte vi även en julklapp!! ibland är man i tid.
Aaa nu ska jag se på film. Imorgon blir de jobbet. Tjoohejsanhoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback