Svalan, katten, rosen , döden

Nu ser jag på film med en sovande far..

Har jobbat idag och jag mådde inte toppen imorse vill jag säga.
Både pågrund av gårdagen och sen var väl min kropp inte i form? Inte vet jag.
Men till jobbet åkte jag och de gick fint.

Igår blev de fotboll med Fredric o David dom drack. Inte jag. Vart sen bjuden på vin och kunde då inte stå emot utan tog glatt ett glas till fotbollen jag med. Men vi firade inte fotbollen iaf, för de gick skit!
Lakrits shotarna gick heta och sen var vi på G. Jag åkte hem innan alla andra och jag vet inte hur kvällen slutade?? Dock vet jag hur min kväll slutade. Men tur var de nog att jag tog mitt förnuft till fånga och bad Max köra mig hem. Tack! Jag behöver ju inte vara med över allt ?

Jag skulle ha gått upp vid 7 idag för att jaga med pappa, men jag svek honom.! Jag orkade inte gå upp. Han fick allt jaga själv och jag känner mig elak som lovade honom.Men han verkar inte så ledsen iaf :)

På Onsdag fyller kära Madde 20 år och jag hoppas till helgen kunna fira med henne och alla som vill såklart. Jag o Madde har ett litet vad och vi får se om vi vågar eller lyckas eller vem som vinner? men de är grymt roligt :P Jag ska göra allt i min makt för att vinna! för nu jävlar lämnar vi de här bakom oss och kämpar tillsammans! =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback