Bleeding love - Leona Lewis

Nu är helgen redan över? Så fort . I fredag då jobbade jag till halv 3 på natten så de blev inte mycket annat att göra än de. På lördagen hann jag träffa Helena!  Och danile såklart. :) Och några fler..
Idag blev de bara softande. Och imorgon ska jag jobba både morgon och natt! Lite extra arbete vet ni! Sen på tisdag morgon är de bara att gå upp och köra pappa till stockholm för att hämta en ny bil. Sen börjar jag jobba vid 13.00 också detta är extra jobb för jag skulle egentligen varit ledig då Men pengar och komp de behövs. Fast nu behöver jagi nte mer komp på ett tag. Samlat ihop 27 timmar i september månad. De räcker ju ett tag! Och helgen blir de också jobb massa jobb.då gör man inte av med pengar iaf skönt de. För här ska sparas till alla resor som är planerade framöver. Fjällen. Thailand och sen ev pluggande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback