De är så här de är.

Idag var jag ledig. Sov bort hela jävla dagen pga VÄDRET!  Hatar detta tråkiga väder man orkar ingenting. Jag som hade så mycket jag skulle göra. Nu har jag flyttat upp de ännu en dag.Dåligt. =/ Imorgon är de jobb igen, natten. skönt o jobba natt de är många timmar på än gång. Synd bara att vi inte har 5:an missar så mycket bra på tv. Men något annat skit går de säkert.
På lördag blir de party med mamma, pappa, syster, farbröder, fastrar, kusiner och vänner. Tjoo! Det behövs i höst mörkret. :)

The little things -Colbie Caillat

nu blir de iaf lite jobb några dagar framöver. men har ändå min skönaste vecka nu. Jobbar tre dagar :P Haha Tisdag, onsdag och torsdag. 

Nu ska jag dricka lite mineralvatten och glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback