De värker...

Nu har jag ont i min rygg igen! Fan. De tycks aldrig gå över.. Sitter som sagt på jobbat för att arbeta natt, det är väldigt lugnt nästan för lugnt? men de kan ju vara skönt de också. Några är iväg på Åland för att se Lasse Berghagen :) Glada för deras skull. Imorgon ska jag köra pappa till stockholm och sen börjar jag jobba vid 13.00. sen är de två lugna dagar framöver.

förlåt att jag bara talar o jobbet men de är de ända som händer nu för tiden.De är höst och man vet att de bara blir mörkare och tråkigare och jag måste verkligen ta vara på solen nu. IDag jobbade jag, träffa Helena, Körde pappa, hälsa på Madde o Pillan, möte upp Hanna, Gick en promenad, ut i stallet och sen iväg till jobbat.

Mm så var de.
Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback