Igår var de fest med släkten.

Släkten är värst säger dom? Men min är fan bäst.:) Hade roligt kvällen igenom igår.... Pappa och Sofias pappa körde dans tävling och mamma bjöd in alla till familjen Ekstrand! Välkomen till familjen Ekstrand!  Som sagt vi bjuder på oss och vi hade roligt stora som små. Farbröderna var lite orliga att jag o Hanna inte var riktiga Ekstrands först men vi vissa dom att vi allt var de. Eller hur Hanna?
Victor och jag såg likadana ut och Emma gick upp på scen och sjöng Sofia kom inte hem förns halv 6 i natt, Hanna fixa så vi kom hem. Dock höll vi på att dö på vägen hem. En galen gris sprang över vägen. Pappa försökte få hanna att betala men hon sprang snabbt in och pappa blev ensam kvar i bilen.
Vi kom hem och hade inget vatten. Bara att sova med smink på och oborstade tänder. Halv 4 var jag törstig fick springa ner och dricka Loka. :P  Men de var verkligen en trevlig kväll.

Nu blir de jobbet imorgon och hela veckan! Sen är jag ledig i 6 dagar :0) Tjooohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback