Lättare sagt än gjort..

Är på jobbat. har kollat på Idol och Fredag hela veckan. Nu hade jag tänkt att sova men de är visst något bra på tv? Kansk måste se? Vi får se hur de blir.
Med andra ord är de lugnt, de blir bara jobb.
Jag önskar att vi alla "normala" såg lika lätt på livet som dom här uppe. Deras lycka gör mig glad. Och man önskar man var lika lycklig ibland. För så lite.
Att ta sagen som den kommer och inte behöva oroa sig för framtiden? Om de var så enkelt. Ibladn önskar jag att allt var så enkelt, lätt som en fjäder och inte tung som en sten.

Idag glömde jag min middag hemma också. Fan. Så de fick bli pan pizza i brist på fantasi. Just nu är jag väldigt sugen på min låda där hemma i kylen. Spagetti och köttfärsås.... Nu äter säkert någon annan upp den! Ggrrr.
Kl 23.31 och de är nog dags att dra sig till kojs. Men jag är inte trött och har ingen lust.
Ser väl klar programmet på tv nu sen går jag o sover.

Kul att jag vet vad jag önskar mig i julklapp redan nu?. Har allt klar för mig. de är väldigt mycket kommer aldrig få allt. Men jag hoppas! =0)
Fråga om du är sugen på att göra mig lycklig för en stund.



Sooooov Gooooott!

Kommentarer
Postat av: madde

vad önskar du dig då?:D

2007-10-13 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback