Om man ändå hade en massa miljoner..

Igår såg jag på Grey´s och de är bland de bästa som finns på tv. Måste ha 5:an när jag flyttar. De är ett krav.
efter de gick jag  och la mig.

Ny dag, Nya tag.
Börja med att rida i denna vinter kyla. Tusan va kallt de var. Åkte till Södertälje för att köpa tyg. Jag hitta mycket mer än bara tyg. Men jag var duktig och köpte bara en kofta + de jag skulle ha såklart. Täänk om man fick handla precis allt man vill? Jag hittar alltid saker jag vill ha. Men som sagt man är inte gjord av miljoner hur mycket jag än önskar. Hittade tyg så nu ska mamma sy mig en kjol. :D

Helgen blir väldigt lugn. Jobbar hela! natt imorgon och beredskap på lördag. Men sen är jag ledig två helger i rad.
Neej nu ska jag ta mig i kragen och ta tag i allt här omkring. Så här kan jag inte ha de! Dags att börja fixa.

 Jag vill ha sol och värme. eller snö och kyla. Inte blask som de är nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback