De gör ont ibland.

Jaha idag blev de som sagt lite jobb till tolv med andra ord. Åkte till Södertälje för att fixa lite presenter till alla möjliga :P Köpte även en tröja till mig själv, jag vet jag kan inte låta bli! De måste jag bli bättre på.
Nu ska jag vara otroligt duktig och laga middag. ( igen) De är nästan bara jag som lagar mat här hemma nu. Men jag har kommit fram till att jag tycker de är ganska roligt =0) . Idag blir de lasange. Hur gott är inte de liksom? De är synd att de är dyrt att handla mat bara. De suger. Eftersom jag handlar allt när jag ska laga maten. Men ibland har man inte råd och då blir de inte de man riktigt vill ha :P Haha Bortskämd som man är..

 Tjoooflax på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback