Känn ingen sorg för mig i Göteborg.

Tjonixen alla vänner!

Helgen är snart förbi occh jag har spenderat (snart) 36 timmar av den på jobbet! Tjoooo. Jag vet de är många timmar. ROligt får man ha ett annat år ;). nej men iaf. Fredags då jobbade jag natt lördag morgon och söndag hela dagen. Så Först när  jag kom hem igår vid 3 tiden tänkte jag ha en mysig hemma kväll och bara moffa massa gott. De var dåligt väder och jag var trött.
Men som sagt man kan ju inte svika Håkan ! Så fixa sig lite och iväg i bilen och äta middag på vägen.  Kör ända upp till och med. Parkerar vid Slussen. Trodde aldrig jag skulle ge mig in i stan. Men lättare gjort än sagt där var vi, Jag o Hanna. Tog båten över till Grönan köpte inträde och intog våra platser... Bra platser. Lite väntan blev de dock men vad gör väl de?! Jaa dags för Håkan Hellström att dra igång runt 8:a tiden . De blir trångt och platserna är inte lika bra längre..Synd att man är kort. Men för övrigt är han ju grym och man kan inte stå still när han sätter igång. Bäst var ändå: Känn igen sorg för mig i Göteborg, Kom igen Lena och Ramlar.
Kanske gammla låtar men oj vad med ryckiga. Man flytter med publiken och sjunger allt vad man orkar man näst intill skriker för att höras. Efter ett tag ganska långt fram bestämmer vi oss för att gå bakåt. de var ett + Man såg jätte bra och inte alls lika trångt. Skönt. Vi går från grönan till Slussen och åker hem. De tar dock en halvtimme för mig att hitta motorvägen. Vi kör runt hela stockholm innan vi hittar E4 S...

Jag och Hanna åker hem trötta och lite hesa men de är så de ska va. Jag åker till Emma och se beck men Hanna  åker hem och sover. Vi skulle ändå upp tidigt idag! Hon började halv 8 och jag börja 8. Så de blev 4 timmars sömn i natt me nde var hel klart värt de. Man blir så glad av att se dom uppträda!

Jaa men nu sitter jag på jobbat och slutar 20.00 alltså ett 12 timmars pass. PUst.

Imorgon ska jag sova på något slott? Ja eller hela jobbet ska de. Så kommer hem Tisdag kväll. Skriver säkert mer ikväll. Havre kära ni!
image524

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback