Kräftor!

image494

Joooops. Igår fiskade jag kräftor!! Vi fick allt många runt 80 stycken. WEOHh! Drog ut vid 4:a tiden och la ut burar och sen grilla vi korv och kolla burarna och bara då fick vi 50 stycken! sen vänta vi några timmar och tog sista vändan och fick ännu fler. =) Fantastiskt bra.
Luktade brand rök och död fisk när jag kom hem. Men de är min nya doft.
Idag ska kräftorna ätas upp. Dom andra har kokat upp dom . och jag ska gladeligen äta av dom med god apptid då jag älskar kräftor. De kan vara bland de bästa som finns. Skulle lungt kunna äta flera packet om de inte var så jävla jobbigt att skala dom jävlarna. Och sevenska färska kräftor slår allt. Dock är den inte speciellt gott när dom legat i Bacardi. Ha ha.  Men nu ska de taggas för att orka äta dussin med kräftor. Smasken!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Hp

Mumsigt!

Postat av: madduuu

saknar min lilla elin...VAR È DU??? :D

2007-09-01 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback