denna gång blev de bara 2 öl

Ja som sagt torsdag igen vilket betyder att vi går till trappan o käkar o dricker några öl.

Men vi tar allt från början.
Jag tränade boxning med Jannie. Ja hon bjöd med mig annars hade jag nog aldrig hamnat där.. :P har nu blåmärken över armarna och träningvärk. en timme boxning hem o ta hand om min tvätt o duscha. dra till trappan o äta tacos. =0) Love!
tänkte inte ta några öl idag då vi börjar 8 imorgon i skolan. men somsagt svårt att låta bli. De blev 2 stycken o inte en droppe mer. Men när allt är billigt är de farligt. Vi var med i en musiktävling o vann. Så nu får vi en gratis lunch på trappan framöver. Toppen !
ungefär så var de. Nu är de dags för mig att sova för imorogn är de skola hela långa dagen... sen måste jag ha en plugg kväll. för lördag då blir de absolut inget plugg.
Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback