gammla godingar o näringsrapport.

Ja nu sitter jag här hemma på Lebro, lyssnar på gammal väldigt gammal musik och försöker göra klart min näringsrapport som ska in på måndag :P Haha Men jag kommer en liten bit då o då.
Idag är de valborg. Vilket betyder att man ska grilla, tända eld på allt man ser, dricka öl och sjunga vinter rasar i en volym som gör att alla måste hålla för örona. Det ska inte vara vackert okej? Därför kan även jag sjunga.... :) För den som inte vill tända eld på saker runt omkring kan ta en tur hit då mamma o pappa ska ha Gnesta eller kanske hela Sveriges största majbrasa. Fast hinner ni inte se den idag kan ni alltid komma imorgon, fredag eller lördag.. För ja de är den beräknade brinn tiden..
Nej nu blir de lite mer skrivande på näringsrapporten. Askorbin syra... =0) Yeah!
Tack o haj trevlig maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback