Jag blundar...

Mitt nyttiga liv är lite halv sviktande. Just nu äter jag tacos chips med salsa o kollar på repriser. Jga känner mig lite hal dålig. tog en inpren o ska lägga mig i sängen. Eller nästan all min tid i lägenhet spenderar jag här, i sängen. Just nu känner jag mig bara tom. På allt! Jag funderar, tänker o drömmer mig bort.  Jag ösnkar så mycket. Men man får helt enkelt nöja sig. Man får inte allt. Jag borde veta de! Jag vet de! Fan, va jag ska va blödig.

bloggen har ju inte fungerat på några dagar och kanske var de tur.. För i Lördags höll jag på att skriva mig ett lite fylle inlägg kl 04.00 när jag kom hem. de hade vart roligt för er att läsa säkert. Men nej inte för mig. Bloggen ska inte fungera på helgen :P Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback