lååång lååång tid...

Håkan var grym. Men vad trodde jag. Mmmm..
Tack Hanna!

Nu pluggar jag allt som går att plugga, celler, muskler o HEL. Bara för att fördriva tiden. Eller hur?!
Jag saknar allt också... När jag satt på tåget hem till Norrköping då längtade jag tillbaka till Gnesta. Samtidgit som jag längtar hit. De är så svårt att verkligen förklara. Jag saknar er, vänner o familj, ni som har varit där med mig i så många år. Ni som vet allt om mig. varit med under min resa. Orkat lyssna på när jag talat. Ni vet!
Ibland önskar jag att ni flyttade med mig. de är inte långt, jag vet. Men på tok för långt för att bara ses när man behöver de. Samtidigt kan jag säga att flytta hit var de bästa jag gjort i mitt liv. Jag startade om. Men de tar lång tid. Och Ni kommer alltid var kvar! 

Nu låter de som om jag håller på att dö bort från gnesta för alltid o så är absolut inte fallet. Men de är bara så att när jag är riktigt ensam här nere så saknar jag ER så otroligt mycket. När jag har både skola o träning då går tiden så fort och jag umgås med nya härliga människor och jag kan liksom släppa tankarna o bara vara. Jag har kul helt enkelt. men nu när jag sitter här ensam en söndag då söndagar är ganska tråkiga dagar så längtar jag tillbaka. Se på en film ihop, äta middag eller precis vad som helst.

Jag känner nu att efter sommaren kommer de bli ännu jobbigare att komma tillbaka. Men man får hoppas på en hård start i skolan så man slipper tankar o annat krångel. Utan fokusera! 

En dag kommer jag ut med min examen och de jag vet är att jag aldrig ska jobba på Gnesta vårdcentral jag vill så mycket mer. Men jag vet absolut inte vad. Så många möjligheter. Jag  skulle vilja läsa vidare o få en magisterexamen men för vill jag arbeta några år o se..Var, hur o när är frågor jag inte kan svara på.

De jag nog ångrar mest är jag inte började plugga direkt efter studenten.... Men de är lätt att vara efter klok. Nur äde så här och jag har hela livet framför mig. De här är bara början!




Kommentarer
Postat av: madde

Elin I miss u, måste komma o hälsa på dig o röja lite på dansgolvet i norrköping!! har bokat in v.20 så då får du fan ta o va hemma!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback