Lägg en peng i min spargris och jag kommer närmare allt jag vill ha.

När jag fyllde år fick jag en spargris som jag förövrigt snart har fyllt!  Den är super fin, blå med rosa prickar och så står där: Slå sönder i nödfall. JAg ska köpa mig fler små söta spargrisar.. Jag har hittat dom på Cervera och hur bra är de inte om jag lägger alla mina småpengar där? Då Kan jag en dag unna mig något av allt jag vill ha just nu. Helt otroligt mycket jag vill ha!!! Så lägg en slant  i min spargris och ni gör min dag! =0)

Idag blev de jobb till 15.00 gick fort som tusan och lugt som gatan. Åkte hem o började mot alla odds att plugga och de har gått bra men har fortfarande otroligt mycket kvar att göra.. Jag ska fixa lite mer imorgon, tisdag o onsdag..
Nu ska jag se på film med mamma men hon tycks sova i soffan redan! Imorgon bär de av till mitt hem.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback