Leona Lewis - Footprints in the Sand

den är bra!
Har varit i skolan. Hade bäddning på morgonen och hygien. Skoj o ha lite praktiskt. 3 timmar bäddning. Jag tackar inte nej. Jag är mer än tacksam.  Tidig lunch. Sen var de kursdialog och en föreläsning. Duktig som man är var man kvar hela tiden o lyssna. Men kändes som jag kastade bort hela eftermiddagen på något jag inte minns eller har användning för. Sorgligt. Jag kunde har gjort något mer effektivt. Gjort är gjort. de värsta var ändå att de inte var obligatorist.
Idag ska jag plugga muskler o HEL. Kan nästan njurarna nu...
På tal om muskler så är jag helt öm i armarna sens gårdagens boxning. Undra då hur de är imorgon?!
Nu ska jag göra fiskpinnar, potatios, dillsås o morötter. MUMS! =0)
sen blir de plugg, plugg, plugg kommer nog unna mig lite tv också... =P Yeah! Nu tar vi tag i skiten o hoppas på de bästa.



De är synd må jag säga. Men vad kan jag göra åt de? Inget!


image707

image705

Ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback