Människans fysiologi..

Nu får jag slut att slappa till de.  Igår jag gjorde mycket igår men vart ändå inte klar med något? Jag börjar med allt men avslutar inget.
I dag när jag gick upp såg jag att min säng var inte tom. Jag hade haft besök över natten. Min kära fysiologi bok sov med mig. Ja läste i  den igår kväll. Hade ydligen somnad och boken fick glatt sova brevid mig hela natten. Men jag har så mycket plats så alla min böcker kan få sova med mig.

Nej nu borde jag läsa något?! haha håller på med mitt kostregistrering o de är verkligen inte enklet. Jag får små spunk. Men en dag ahr jag gjort bara 2 kvar nu.

Jag gjorde jätte god wok idag. Paprika, purjolök, morötter, nudlar, kyckling, nötter och sweet sås :)Mumsen. Jag har börjat mitt nyttiga live vad de gäller mat. !!!

Nej som sagt nu borde jag ta tag o läsa något. kanske mala igenom min 5 sidor långa vetenskaliga artikel på ENGELSKA. Alla som känner mig vet hur dålig jag är på engelska jag absolut hatar engelska och här sitter jag med en arikel med medicinska termer bara för att göra de ännu värre.
Ja vi tar tag i den nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback