Några glas vin o sole börjar gå upp..

Heeeeerrrrreeeeguuuud säger jag bara! Vad är klockan? Jo 04.06!! What? Vad gör jag? Jag har precis kommit innan för dörren. Så här dags sover jag alltid i vanliga fall. Idag är ett undan tag. Precis som alla andra galna kvällar här i Norrköping. Här stänger krogen vid 3 och sen måste nman ju bara äta på donken. de är liksom bara så. Nu har de blivit för mycket i 2 dagar. Imorgon blir de lugnare men kanske ändå utgång men då billigt då jag absolut inte får göra av med mer pengar. Pasta här är jag!! Men har tre öl i kylen o dom kan jag ju ta ;)  Nu ska jag sova och imorogn ska jag plugga hela dagen när jag nu vaknar.. Fasiken jag kommer nog aldrig komma upp.
Som sagt idag blev de hästpojken och de var bra o mina fötter är som vanligt sönder trappande av några töntar på dansgolvet. Men de är väl smällar man får ta? han var grym o jag fick ett lite märke som jag ska pryda antingen min overall med eller en väska. Jag har inte bestämmt mig.
Lea o Pärnilla kom till mig idag innan vi drack vi o åt bacon o pasta smasken...Vidare till Michaela o sen till Hugos o där var de folk o min typ av musik.

Ännu en kväll med fylle inlägg men ni börjar bil vana? Jag tycker ändå jag skriver ganska bra utan massa stav fel? Har jag fel så rätta mig?!  Nu ni måste jag sova för klockan är på tok för mycket.

De känns konstigt men är något jag måste vänja mig vid. Jag pratar om de och helt plötsligt är de ingenting. Bara luft som jag borde ha gått förbi för hundra år sedan. Men de är otroligt svårt och tyvärr jag glömmer de aldrig. Sorry. Minnen är till för att minnas. Och därför minns jag samtidig som jag totalt glömt. förstår ni? Neeeej inte jag heller.. tack  o hej mysig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback