När ölen blir för många och solen sakta går ner.

Ja skola precis hela dagen. bara en rast och de var lunchen. De var kämpigt.
Sen hem o chilla med tv,godis o saft. Sen till trappis för att äta o dricka öl.
Nu ligger jag här ett antal timmar senare. Jag skulle hem sakpligt hade jag tänkt typ 21.00 men vad är klockan nu jo 00.00 faaaan. och några öl förmånga. Men jag är ledig imorgon iaf.. fast har massa att göra.. men nu lär jag aldrig orka upp vid 8 som jag tänkt. som sagt några öl för många ikväll men med trevligt sällskap.
Imorgon blir de vin med tjejerna och sen vidare på hästpojken för att röja. jaa lördag vet i fan om jag kommer orka med. Jag hade ju ont om pengar också...Vi får se kanske vore skönt med hemma kväll. vi märker de. Tjo på er allla tokar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback