Nyinflyttad.

Jag har byt min adress och alltså på riktigt nu lämnat Gnesta. som min pappa sa : Elin, då kommer du räknas till statestiken för utflyttade nu i år. FAN!
Haha jaa så kan man ju också se de. Han tyckte inte de var synd att jag som person flytta utan att jag kommer öka statesiken i komunen. Han o sitt centerparti. Å andra sidan räknas jag ju till nyinflyttad i statesiken här.. Allt kan ses positivt i mina ögon :P Så nu får jag massa tidningar o rabatter över allt här. Soft.

Nu har vi grillat o de var verkligen grymt gott och världens vackraste utsikt där uppe på tornet... Men jag var trött o drog hem ganska tidigt. Men blir slut efter en hel dag med plugg. 9-16 Pust. Imorgon ska jag plugga ännu mer.. Skulle vilja gå på stan också...Men borde spara mina pengar.. Fy.

Ja imorogn ska vi äta pizza sen ska jag på 24 års kalas till någon jagi nte känner.. ska me en tjej i klassen sen dra jag eventuellt hon me till dalkarlen där resten av klassen håler till. Ja vi får se helt enklet. Nu skaj ag se tv o somna utan att behöva gå upp allt för tidigt. Dock vaknar jag hela tidenrunt halv 7 o är as pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback