Som sagt.

dagarna går så otroligt fort.. jag vet inte vart dom tar vägen. Jag går knappt i skolan o jag vet inte vad jag roar mig med istället. Jag pluggar väl pysslar i min nya lägenhet. Idag har jag varit på praktik också. Två dagar vi ska bara gå med o se hur de är. inte speciellt mycket att göra.. Imorgon åker jag hem för att jobba i helgen. Jag trivs i min nya lya och jag startar här med mitt nya liv. kanske kännas att de behövs. Saknar saker i mitt gamla liv som jag vet aldrig kommer tillbaka. men nu är de en ny start och mycket gammalt är kvar =0) igår låna jag en bok på bibblan och samma kväll hade jag läst ut den. Håller även på med en lite kost/näringsrapport så jag äter väldigt bra mat just nu. Tog mig i kragen o gjorde lasange igår.  Och sen var jag även o tränade på friskis. Men idag är jag totalt slut så jag gör nog bara klart lärandeplanen o slappar framför tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback